Sjaak Topics: Vitale groene kantoren als marktkans

De kranten staan vol met nieuws over stress- en burn-outklachten. Ook is het positieve effect van groen op de mentale gezondheid van de mens steeds bekender. Wat voor kans biedt dit voor de ondernemer?

Simpel communiceren over de waarde van groen op de mentale gezondheid is een belangrijke boodschap voor glastuinbouwondernemers om in marketing te benutten. SIGN, de innovatieve stichting van LTO Glaskracht Nederland, vertaalt de kennis over de waarde van groen naar heldere boodschappen en rekentools. Bekijk het filmpje van SIGN over ‘Het Groene Tijdperk: vitale werkplekken’ en laat u inspireren.

Bron beeldmateriaal kantoren: CloudGarden, Joolz, Growing paper

Dewi Hartkamp

Webinar 'AOW in zicht'

Ieder jaar stromen werknemers op basis van leeftijd uit. Zij AOW ontvangen en een pensioen. In het eerst volgende Webinar van BPL gaat ons pensioenfonds in op vragen als: hoe werkt AOW aanvragen, kan ik een dag korter gaan werken, welke…

Glastuinbouw Nederland - © 2024